4 sep 2014

Om boken du läser inte är bra efter att du läst halva, läser du ut den eller ger du upp?

Om en bok är dålig så fortsätter man inte att läsa till halva boken utan det märker man nästan direkt. Sedan så kan man ju läsa på baksidan om boker verkar intressant eller inte. Oftast när jag läser böcker så läser jag ut dom. Oavsett hur lång tid det tar.
 
Den boken jag läser nu (nått inlägg innan), Har nog inte läst boken på 2 veckor eller nått sånt, men jag känner att jag vill vara i "mood" för att läsa. Har ändå läst mer än halva boken och den är väldigt intressant. Men känns som om ifall jag läser ut den så har jag inget att läsa sen som jag tycker är bra. Eller så får jag helt enkelt åka hem till mamma och låna ännu en bok för vet att hon har bra, roliga och intressanta böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se