21 april 2015

Igår efter jobbet gick jag ner till banken för jag skulle avsluta mitt konto som jag har där.
Jag slutade jobbet 15.30 och var på banken ca 15.50. De sa att det skulle ta ca 15-20 minuter tills det var min tur och det är väl helt okej.
Lite innan 17.00 så var jag klar på banken. Det tog ca 1 timme, men jag tog det bara lugnt, till skillnad från andra som satt där och väntade.
Det var folk som blev sura och börja gapa och klaga. Men det är ju så att olika ärenden tar olika tid och de enklare ärenden man har på banken kan få gå före de som är mer avancerade, men vissa förstår inte sånt.
 
 
 
Efter banken så gick jag till gymmet och var där i ca 1 timme.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se