23 april 2015

Igårkväll tänkte jag att jag skulle kolla på en film som började kl 21.00. Men jag hann väl ungefär bara se halva innan jag somnade ifrån filmen.
Idag börjar jag jobbet 12 istället för kl 7.
Men sova länge idag gick ju inte speciellt bra. I vanliga fall går jag upp 5.20, men idag vaknade jag 7. LIte sovmorgon fick jag iaf.
 
Ska snart tvätta så jag har det gjort så slipper jag tänka på det när jag kommer hem. För när jag kommer hem blir det först något att äta och sen direkt i sängen för jag börjar jobbet imorgon igen kl 7.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se