25 april 2015

Igår fick jag lov att gå ifrån jobbet vid 12 tiden för jag skulle till vårdcentralen kl 13. Det gick väl inte som jag hoppats, men läkaren skulle skicka remiss till 2 olika andra ställen för att se vem jag kan få komma till först. Hoppas att jag får en tid fort för jag känner inte direkt för att gå runt med "köttbullen".
 
Idag vaknade jag omkring 7.40. Jag kan verkligen inte sova länge längre. Jag är för van att gå upp tidigt. Så jag bestämde mig för att kolla runt lite på nätet och hittade vad jag sökte, så nu är allt bokat inför i sommar med älsklingen. Jag ska bara betala det och sen är det klart. Betala gör jag på måndag, sen är det bara att vänta till datumet så blir allt bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se