27 april 2015

Jobbat som vanligt idag och så kom mamma och hämta upp mig efter jobbet så körde vi först till Tuna Park och köpte en ny bikini (eftersom dendär babianrövläppen vägrar att lämna tillbaka), hittade dock ingen bra bh som passade och hade inte all tid i världen. Stötte även på moster inne på Cubus, så stod och pratade med henne ett tag innan mamma kom dit också.
 
Efter det så åkte vi till Ica Maxi och där blev det total stopp. Inget fungerade som det skulle och inte f-n kommer man ihpg 16st olika saker i huvudet som i vanliga fall kommer ut på en lapp. Jäkla maskin och vara trasig!
Efter mycket skit så gick vi in på ica maxi och handlade det vi skulle och sen åkte vi till Ica Ekängen där nästa problem kom. Självskanningen fungerade inte och jag blev hur förvirrad som helst. För varje vara jag tog så letade jag efter skannern,men en sådan hade jag ju inte.
 
Åkte till Hemköp var det sista vi gjorde innan vi åkte hem till mig. Och nu sitter jag här, hur trött som helst och har inte ätit, men jag måste gå och lägga mig för ska upp imorgon och efter jobbet ska jag lämna iväg lite blod.
 
Köpte nya skor, mascara och lite annat trams och en jäkla massa mat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se