4 april 2015

Igår var jag ledig från jobbet och var iväg till gymmet med Melinda och tränade lite.
Idag har vi varit hemma hos mormor och morfar på påsk middag. Det var mycket trevligt.
Nästa alla som skulle komma dit kom ungefär samtidigt, just efter vi kom dit så snubblar kusinerna med föräldrar + farfar in. Lite akward i början, men efter 5 minuter så står jag och Emelie och kramar varan och allt är förlåtet. Så himla skönt. För hon är ändå min kusin!
 
Innan jag blev hämtad av mamma tog jag ett bad och efter badet så märkte jag skumma utslag på mina armar. Vet inte vart de kommer ifrån, men jag misstänker att det är bubbelbadet.
 
 
Så på någon timme var utslagen borta så det var tur de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se