17 dec 2015

Dagen började med att jag vaknade (uppenbart)...
 
Går ut och röker min morgon cigg... Varpå 3 st killar kommer fram och frågar mig efter en cigg. De frågar inte direkt snällt utan de skriker... KLOCKAN 5 PÅ MORGONEN!
Jag svarar nej. jag har bara denna med mig ner.
- Men snälla!
Åter igen NEJ!
 
De gav sig verkligen inte varpå jag lite argsint säger lugnt: Det är morgon och klockan är 5 på morgonen, detta är min första cigg för dagen så gör mig inte förbannad!
 
Jag vet inte vad som fick en av dem att tappa fattningen, men han börjar dra ner sina byxor vänd med röven åt mig och särar.. Varpå jag då tar upp mobilen och låtsas ta en bild (tur så är mobilen i vägen så jag slipper se brunögat).
 
De fortsätter fråga om cigg, men jag säger hela tiden nej.
- kan jag få ta ett bloss från dig?
NEJ, jag har herpes, svarade jag. Men det verkade tydligen inte fungera.
 
Jag känner mig en aning hotad så jag går in i trappen. Snart efter det så börjar de gå iväg och jag går då ut igen och får höra skrik från dom:
"H*ra... F*tta... Någonting med min mammas f*tta... Att jag ska till helvetet och att jag bara tänker på mig själv... God jul och gott nytt år jag hoppas att du dör!..."
 
Går till jobbet omkring 06.00 och det första jag gör när jag kommer ut genom porten är att halka, men inte på rumpan, men nästan. Hade jag inte haft mina 2 väskor så hade jag legat där på marken.
 
Går och kastar mina soppor och tittar på mobilen och ser då ett sms från Ingrid där det står: Akta bambi på hal is
Jo tack jag märkte det...
 
Jobbade hela dagen och när det var dags att sluta så gick jag ner och bytte om, såg då att det regnade så jag bestämde mig för att ringa en taxi som fick skjutsa ner mig till stan där bussen skulle gå ifrån.
 
Nu sitter jag på planet och snart lämnar jag detta kalla land.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se