1 feb 2015

Blev väckt av mamma som sa att hon skulle gå ut och borsta av snön från bilen och sen skulle komma hit och plocka upp mig.
Stress upp ur sängen, fixa till sig lite och äta lite frukost. Kaffe vågade jag inte göra iordning för visste inte om jag skulle ha tid med det. Men ändå tog det ca 30 minuter innan hon ringde igen och sa att hon börja köra.
 
Körde iväg till ÖB, men jag tog visste en väldigt kontig väg dit för blev lite förvirrad över allt som jag och mamma pratade om, men det var bara att köra på och till slut så var vi vid ÖB. Köpte inte så mycket där så åkte till Maxi och handlade mer där. Hem till mig och lämna av allt och sen köra hem till mamma och äta sen lunch.
 
När jag kom hem så var jag så trött så jag struntade i tvätt tiden som jag hade bokat.Bokade om så imorgon ska jag väl tvätta.
 
 
Det var inte lite snö ute och det kom mycket mer under dagen. Synd så var det för mycket folk ute så kunde inte ha lite kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se