11 feb 2015

Blev väckt av min granne imorse igen. Denna gång var det 05.58 som grannen började med sitt dunk dunk.
Lyckade somna om efter ett tag, förmodligen då han gick till sitt så kallade jobb. Undrar vad han jobbar med? Inte kan de vara nått som har med skönhet att göra iaf. Lukar fylla varje gång man stött på han, usch.
Jag har en dusch och jag använder den iaf.

Denna använde jag idag innan jag skulle ner till stan för ett par ärenden. Det sista ärendet jag hade tog längst tid och jag ska ev tillbaka imorgon, om jag inte får tag i de via telefon hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se