15 feb 2015

Mamma hade tydligen hört av sig på whatsapp: Shopping idag? Vakna!!!! :D (kl 9.18)
Och jag svarar: Då skulle du hört av dig tidigare så man kunde planerat. (kl 12.15)

Efter det ringde mamma upp och sa att hon åker ifrån sig ca 70 minuter efter vi lagt på.
 
Hade jag vetat att mamma skulle åka iväg och handla idag så hade jag inte åkt iväg med Jonny igår. Jag åker hellre och handlar med mamma än med Jonny.
 
Efter jag och mamma hade handlat, hon handlade, inte jag. Så åkte vi hem till mormor och morfar, men de var på väg ut för att gå så vi åkte iväg och tanka bilen och lite sådant. Sedan hem till mormor och morfar för fika och prat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se