15 feb 2015

Idag har jag utnyttja Jonny lite och hans bil. Nämligen att åka och handla. Först till Willys, men fattar inte varför han tar den vid motorvägen istället för den som ligger i stan (eftersom den i stan är mycket närmare). Efter det bliev det Maxi. Sen hem och packa in allt i kylenoch frysen.
 
Senare gick jag över till Jonny för att kolla på Melodifestivalen på hans tv eftersom jag missade det när de sändes live och min skärm är så liten. Men hans jäkla box av nått slag fungerade inte (fattar inte varför man ska krångla till det med massa extra boxar hit och dit). Så vi satt och kollade på Heroes tills jag fick nog och gick hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se