17 feb 2015

Hej och hå, så denne dag startade.
Jag vaknade ca 14.40, kollade mina mail och såg att jag hade fått svar från posten. Läste det och sedan svarade älsklingen och Melinda. I samma jäkla ögonblick fick jag ett meddelande från Jonny: halloj
Men det märkte jag inte förrän ca 25 minuter senare då han skriver igen: Å
Eftersom jag var upptagen med att prata med älsklingen ang mailet jag hade fått.
 
så jag svarade i stil med (eftersom jag nu har tagit bort allt som har med han att göra):  sååå. jag hann vakna, kolla email, svara (min pojkväns namn) och det var allt. samma ögonblick som det hände, whopps så kom ett meddelande från dig? varför just när jag vaknade, var online på whatsapp, varför just i samma ögonblick?
 
Och han svarar: Jadu, kanske det är ödet
Jag svarar i stil med: Öden kan hoppa up och sätta sig där solen aldrig skiner. Bullshit faith, finns inget som heter så, Mucst be a fool to believe in faith
 
Då svarade han bara: haha
Och mitt svar blev då: ?
 
Jonny: något vaknade upp på rätt sidan av sängen (cpfuckingsmileysommaninteskickartillnågonsombaraärvän)
Detta skrev han sarkastiskt
Jag svarar: nej det har jag inte, men endel saker du har sagt de senaste dagarna är inte okej
 
Jonny: huh?
Jag svarar: ex, när jag klev ur bilen efter vi handlat så säger du: snygga. Jag fattar först inte vad du menar, men sen när du säger rosa så fattar jag, så säger man bara inte!
 
Jaha och detta var då allt, sedan svarade han inte. och förmodligen har jag blivit blockad. Så jätte moget av en gammal, eller ja, gammal är han ju.. så han borde ju ha lite mer innanför pannbenet än vad han har visat. Man kan tänka sådana saker, men man säger det inte till någon man knappt har känt 1 månad.
Barnsligt beteende finns även hos "vuxna" människor.
 
Sen att han hade frågat mig om ifall jag ville åka med han till sitt jobb och bada bubbelpool, spa med han.. Nu får han ju ändå ta och ge sig. Jag har pojkvän och nej jag vill inte sitta halv naken i en bubbelpool med någon annan kille? Vad tror han egentligen? (JAG VILL KRÄKAS)
Och så igårkväll så skickade han: HOTSPA (4 st smiley med solglasögon)
Vilket jag total ignorerade, för så skrver man inte heller till någon som man knappt känt 1 månad.
Vart ville han komma med att skriva sådär? Få mig att bli avundsjuk. Då lyckades han inte.
Skojade till med älsklingen lite och skoja att jag skulle skriva tillbaka: Jag kommer att få mitt HOTSPA när (min pojkväns namn) kommer hit, och det är med en riktigt person, full body massage, sååå himla djupt
Fan, detta låter skit på svenska, haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se