18 feb 2015

Skaffade en ny facebook för ca 2 dagar sedan. Egentligen är det en gammal facebook som jag bara gjort iordning så jag kan börja använda den istället.
Min gamla facebook har jag ej längre tillgång till så det blir att använda den nya.
Det jobbiga är bara att lägga till vänner som tror att man är fake, sånt som händer. Men får väl helt enkelt förklara hur de ligger till antingen via meddelande på facebook (fast då kommer meddelandet i övrig mappen, så de kan ta tid innan personen läser) eller ringa, alternativt när man ses förklara hur det ligger till.
 
Jag tror jag är klar med att "försökt" gå med i alla grupper som jag tidigare var med i. endel är det lite svårare att gå med i, då jag ej har profilbild pgv mitt ex som snor den och skapar fakeprofiler på olika sociala medier och skriver ut skit om mig..
 
Just nu håller jag på och gillar sidor som jag gillade på min förra så jag får uppdateringar från de igen.
Känner mig jätte stolt att jag har 14 vänner just nu. Det är intemycket, men det är ändå de som jag har mest kontakt med, så det gör inet att jag inte har mega massor av vänner på facebook. På min förra tror jag att jag hade under 90st..
 
Bättre med några få BRA vänner än 2000 som man inte känner alls.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se