21 feb 2015

Har inte alls sovit nått bra inatt, om jag ens har somnat riktigt. Grannen ovan har hållt på hela natten och spelat musik, kollat på serie/film, gapat och skrikit.
Sen blev jag också väckt av Johan, han sa att han skulle åka iväg till tippen och sen komma hit med bokhyllan.
Så det var bara att gå upp och börja städa undan där bokhyllan skulle/ska stå.
Började även att tvätta av dörrarna.
 
När Johan kom hit med bokhyllan så fick han kalla på "backup" bärhjälp, eftersom varken jag eller Johan kunde lyfta tungt. Jag vet inte hans anledning, men jag var hos sjukgymnasten igår. Så efter ca 15 minuter så stod bokhyllan här, dock intepå rätt plats för skulle damma/tvätta av den först.
 
Nu står den på rätt plats, och nu ska jag bara fundera på hur jag ska fylla den.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se