25 feb 2015

Idag vaknade jag klockan 10. Började dagen med frukost och lite serier.
Omkrng 13.30 gick jag iväg till Åbacken för intervju och sen hem till Melinda.
Var hemma hos Melinda en liten stund innan vi gick ner till stan.
Började med att fixa gymkort till mig: CHECK!
 
 
Efter det så köpte jag skor. 
 
 
Efter det gick vi till Bokrean på Akademibokhandeln, Panduro, In&Finn, H&M.
Passade på att handla hem dess 2 för 128kr.
 
Nu slipper mina halsband ligga i en låda och trassla ihop sig.
 
Lipbalm och "ännu" ett till ljusfat. Nu ser det bättre ut uppe på bokhyllan.
 
Här ska det göras lite ljus av stumpar som blivit över från andra ljus.
 
Gratis är alltid nice. Ännu mer nice var att jag fick 11 kr i plånboken från H&M också. Tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se