26 feb 2015

Satt och pratade med Älsklingen fram till 3.11 inatt på skype. Efter det så kunde varken han eller jag somna.
Inte förrän efter 5.53 somnade jag (det var då jag skickade sista meddelandet till min sötnos).
7.36 skickar Melinda meddelande till mig om vi ska gå och träna snart. Jag svarade 8.32 när jag vaknade av mig själv att jag skulle äta frukost först, men råkade visst somna om till 9 och skrev då att jag bara skulle äta frukost så vi kunde mötas upp vid 10 istället.
Gick upp till henne en stund innan vi gick ner till stan och tränade.
Även fast jag inte sovit mer än 1-1.5 timme inatt så var det jätte skönt att träna.
 
Efter det gick vi hem till henne och satt där ett bra tag. Hjälpte henne att fixa decorplast i hennes badrum. Dålig bild ser jag nu när jag kom hem.
 
 
När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen, efter det lagade jag mat och råkade visst somna till lite i 2 timmar ungefär.
 
Tänkte nu lägga mig i soffan och kolla på Heroes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se