28 feb 2015

Inte har jag somnat än. Jag är helt enkelt inte trött och så håller min granne (där uppe) fortfarande på och för en massa liv. Tror han började omkring 18 tiden med att föra liv. Med andra ord så kommer detta bli en helt vanlig helg med att lyssna på min granne när han spelar musik, kollar på serier (som låter som 3de världskriget, så låter det just nu), gapar och skriker.
Helger brukar för andra betyda ta det lugnt och få vila ut, men inte här inte. Inte ens på vardagarna får man vila ut.
 
Eftersom jag inte kan sova så tänkte jag sätta mig och kolla på serier jag med, men inte något våldsaktigt, utan jag tänkte kolla på Heroes, har hunnit komma in på säsong 2. Till det har jag laddat upp med lite ost, salami och en kopp (glas) te. Ett jätte gott te som heter Cozy Christmas, som jag köpte på Indiska. Det var mamma som rekomenderade det, så passade på att köpa det när det var på extrapris (efter jul såklart).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se