6 feb 2015

Idag är det fredag, inget speciellt egentligen. Har varit på stan en stund för skulle visa upp ett papper klockan 11. Tyvärr så fick jag sitta och vänta i ca 30 min för hon hade glömt bort att jag skulle komma vid 11. Men det löste sig ändå.
Efter det gick jag hem till Jenny och satt där och drack lite kaffe och pratade lite. Vi bestämde oss för att gå ner på stan igen och kolla runt. Kommer inte riktigt ihåg varför vi skulle på stan, men trevligt var det.
 
På väg ner till stan ringer min mobil med nyheter som jag väntat på. Äntligen så kan jag gå och göra det jag borde gjort för länge sedan. Så det var bara för mig att gå iväg och hämta upp de papper som jag skulle hämta. Stannade en stund och pratade lite om framtiden som ser väldigt ljus ut.
 
Efter det gick vi tillbaka till Jenny och efter ett tag tog jag bussen hem. Höll nästan på att somna på bussen. Var redan trött innan så det var därför jag tog bussen hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se