7 feb 2015

Dagen började med frukost och inte långt efter det får jag ett sms och inte långt efter det är jag på väg hem till Johan, Yvonne och tjejerna. Jag skulle kolla på en bohylla som de ville göra sig av med. Tackade ja till den. Sedan blev jag helt enkelt kvar där.
Nån köttbit och beasås till middag blev jag bjuden på.
Efter maten och till mesta dels satt jag och höll tjejerna sällskap med:
 
Jag ger upp för det blir för tajt på fingrarna.
 
Ett litet armband till dockan.
 
Sverige. Jag gjorde en till men blev ingen bild här på den.
 
Denna gjorde den älsta tjejen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se