11 jan 2015

Mamma ringde och väckte mig 8.19. Kommer inte ihåg samtalet så speciellt bra, men kommer ihåg att det var någon gång vid 10 tiden vi skulle åka iväg. Ställde då alarm på mobilen halv 10 men vaknade 9.12.
Snart dags att klä på sig kläder för att gå ut, just nu sitter jag i kläder som jag enbart har på min inne.
Sen ska vi åka iväg och handla. Det behövs verkligen då jag knappt har nåton mat hemma och har knappt haft någon mat hemma sedan i tisdags. Har dock inte så jätte mycket pengar kvar, men de ska nog lösa sig, är ju bara ca 2 veckor kvar tills pengar kommer igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se