13 jan 2015

Orkade inte skriva om det igår, men var på ett litet onödigt möte igår. Mötet i sig var bra, men de som de sa visste jag redan så det var lite onödigt. Hade planerat att ta bussen som kom utanför mig 10.07 så det betyder att jag skulle vara på stan 10.15 och då ha 15 minuter på mig att gå till stället där mötet skulle vara på. jag skulle alltså vara ca 10 minuter förtidig, då mötet skulle börja 10.30.
10.15 var bussen fortfarande inte hos mig och jag börjar känna paniken. Bussen kom till slut omkring 20 över 10. Stannar vid VARJE busshållsplats där folk kliver på och ska betala med KORT. Det tar evigheter och bussen som redan är försenad. Sen kommer det ett riktigt snusk, till synes, på bussen och ska betala med en enkelbiljett. Tappar kortet på bussgolvet och när han väl stoppar i det i maskinen så blinkar det rött. Men gå av eller betala fort som fan med annat allternativ!! KLockan va då 10.25 och var ca halv vägs till stan. Känner paniken mer och mer. Nere på stan är bussen ca 10.30 och inte går det fort att gå när det är snö, halt och is överallt. Försöker iaf att gå så fort jag kan och kom till stället 10.34. Inte har jag någon aning om vilket rum mötet skulle vara på. så jag knackar på dörren och säger vad jag ska på för möte och kvinnan (som inte var så jätte bra på att beskriva) pekar där..... Jag går åt det håll som hon pekat åt och hon säger då, NEJ inte där.. Den där dörren. Jaha okej, då öppnar jag den och går in då tänkte jag, och de gjorde jag, även fast jag var försenad så tänker jag inte stå utanför och vänta tills någon öppnar efter jag knackat. Jag var inte den enda som kom försent pga bussen var försenad. En annan tjej som också var på bussen kom försent.

Men som sagt mötet var lite onödigt, förutom att jag skulle skriva på ett papper. Så betalade 52 kr för att sitta och lyssna på saker jag redan visste och skriva på ett papper *tummen upp*.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se