21 jan 2015

Sitter på toaletten och telefonen ringer. Vad gör du? Svarar du eller struntar du i det om det är dolt nummer?
Det kan ju vara någon viktig, det vet man inte då det är dolt nr och får då veta det efter man svarat.
Tänk på lite på det...
 
Gick iväg mot Melinda för att möta upp henne på vägen för vi skulle ner till stan. Egentligen skulle hon ner till stan för att lämna tillbaka en tröja, men jag följde med. Det snöade och var rätt så kallt, men jag lyckade att inte halka och slå ihjäl mig.
 
När Melinda lämnade tillbaka sin tröja på GinaTricot såg jag att de hade alla smycken för 15 kr st. Jag hade inte planerat att köpa något, men hittade 2st halsband som jag tönkte kan vara snygga. Egentligen hade jag inte råd, eftersom jag en dag tidigare hade lånat pengar av Melinda för att klara mig 1 vecka till innan pengarna kommer, men jag kunde inte låtya bli för de ena fanns det bara 1 kvar av. 30kr för 2 halsband är ju ändå inte mycket pengar. Ska tillbaka på måndag eller tisdag och kolla om det finns något mer som faller mig i smak. Såg endel, men får se om de finns kvar.
Passade även på attköpa nagellackborttagning eftersom jag inte hade så mycket kvar.
 
 
 
Efter stan så följde jag med Melinda hem till henne och satt där en stund och drack de Tea som jag också köpte på stan. Jätte gott tea (löstea).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se