23 jan 2015

Uppe med dig, klockan är 8!! PEEPEEPEEP!
Jag var inte alls redo för att gå upp klockan 8 idag eftersom jag hade svårt att somna igår så tyckte jag att jag ville och behövde sova mer. Men jag gick upp vid 8 och började med frukosten. Bestämde mig för att ta bussen till stan ist'llet för att gå (ev halka och bryta något, och då bli sen till mötet). Mötet gick bra, men jag var kissnödig hela tiden så när det var över så sprang jag direkt på toa. Sedan gick jag och Katarina och mötte upp min mor utanför Bamboo för vi skulle käka lunch där. Gott men hejkomochhjälpmig vad mätt jag blev. Gick bara och hämta mat 1 gång. Jag orkar verkligen inte äta mer längre. Är inte alls van att äta mycket.
 
Fick skjuts av mamma hem efter det och låg i sängen från de jag kom hem vid 13 tiden skulle jag tro (omkring). Omkring 17 tiden fick jag nog och gick upp och satte mig vid datorn istället och sen iväg till köket för att laga lite mat, samtidigt som jag pratade med älsklingen.
 
Till maten så lyssnade jag på när min granne och hans besök höll på och skrev, inte speciellt trevligt. Efter maten spelade jag lite PQ på datorn med normal volym (enligt mig så är den mer hög än normal) och hörde ändå grannen och hans pygmy till besök.
 
Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik för jag orkar verkligen inte lyssna på grannen något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se