26 jan 2015

Idag vaknade jag ca 7.40 av mig själv. Klev upp en stund efter det och åt lite ost till frukost. Började fixa mig iordning för att gå ner på stan. Mötte upp Melinda på vägen vid 9.45 och så gick vi till stan. Kollade runt där lite. När vi var på väg mot Apoteket så stöter jag på mamma på stan och slår följe med henne. Melinda sa jag hejdå till då hon skulle till Apoteket och sen direkt till tågstationen för att åka iväg, så hoppas hon inte tog illa upp.

Gick en jätte kort snabbis på stan med mamma. Hon hade lite bråttom då hon skulle hinna fixa allt innan hon börjar jobba sen. Sprang in på Åhlens för att köpa det jag skulle, men det var slut. Springa fort in på Kicks och där fanns det jag skulle ha.

Efter det tog vi bilen mot Netto. Jag hade inte tänkt handla något där, men såg att det var rätt så bra pris på gurka och citron där så då passade jag på och så köpte jag hem schampo och balsam + lite annat. Ville inte handla allt för mycket då jag skulle iväg och handla senare.

Blev avsläpt hemma och packade iordning allt hemma och började städa (diska) samtidigt som jag värmde på Laxsåsen som jag gjorde igår och kokade lite blomkål.

Jonny kom omkring 15 tiden så åkte vi först till Rusta och handlade lite saker som jag skulle  ha där och efter det in en sväng på Willys och hämta 4pack tonfisk.

Vidare till Ö&B och köpa lite saker där och sen till ica maxi där det blev en hel del mat. 14 öre har jag kvar på kontot just nu, haha.
 
 
Äntligen (en liten söt) kaffebryggare. Kan absolut inte fatta hur dum i huvudet man kan vara att tycka Ica snabbkaffe är gott! Jag spyr! Riktigt kaffe ska det vara. Nu blir killen glad också när han kommer hit.
 
 
 
 
 
 
 
 
Har velat ha en sådan här ett bra tag, men nu när jag har den så vet jag inte riktigt vart jag ska ställa den, så den står fortfarande i kartongen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se