28 jan 2015

Idag gick jag ner till stan för att jag behövde kopiera lite papper. EN liten stund efyter det mötte jag upp Alexandra så åkte vi hem till henne. Satt där en stund och sen bestämde vi oss för att åka iväg till Tuna Park. Vi var väl på TP i ca 2.5 timme eller nått. Hittade inte vad vi letade efter, men till slut så hittade vi vad vi sökte.
 
Jag köpte träningsbyxor och ett linne (se nedan), som jag kan ha när jag tränar.
 
Detta år är verkligen mitt år!
Börja äta bättre √
Sluta röka √
Köpt träningskläder √
Köpt träningsredskap √
Skaffat träningskort —

Sen finns det ju massor av mer bra saker jag kommer att göra detta år!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se