21 juli 2015

Jäklar!
Gjorde illa min häl på jobbet och det gjorde JÄTTE ONT!
Mer ont gjorde det när jag hade kommit hem och jag kunde inte gå så det var först att ringa mamma och sa att jag borde ringa 1177 så det gjorde jag och berättade vad som hade hänt och de skulle då skicka ett fax till akuten där det stod att jag var på väg. Så det var bara att ringa upp mamma så hon fick komma och hämta mig.
Väl inne på akuten så fick vi komma in direkt vilket var tur. Liggandes i ett rum och en läkare kommer in och säger att vi måste vänta på röntgen. Efter en stund kommer han in igen och säger att det inte finns någon tid för röntgen idag så det blir att komma tillbaka imorgon bitti. Men inte fick vi åka hem direkt för här skulle det sättas gips på foten, wohoo!
 
 
 
Känner mig lite handikappad just nu.
 
När det var klart så var det bara att hoppa ut och vänta på att mamma skulle komma med bilen för att skjutsa hem mig.
 
Ser ju inte speciellt rakt ut, men läkaren tyckte att jag skulle ha min fot såhär.
 
Kommer bli ett helvete att sova inatt. Imorgon bitti så kommer mamma och hämtar upp mig vid halv 8 för vi skulle vara på sjukan 8.15.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se