12 juni 2015

Vilken dag. Kom hem omkring 19.30 och märker då att hissen är fast. NEJ jag tänker inte bära upp cykeln 2 tr. Så jag ringde hissbolaget så de fick komma hit och ta loss hissen, och de kom faktiskt väldigt fort. Bara efter 15 min var de här. Inte lång tid efter det kom Alexandra över och vi satt och prata och målade naglarna i vanlig ordning.
Kommer knappt ihåg vad för skit vi pratade om, men det var en hel del.
 
Innan jag kom hem så hade jag vart hos mamma och grillat lite på hennes gård och grannar. Trevliga typer de där.
 
 
Detta var efter vi hade ätit så all mat syns inte på bild, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se