27 juni 2015

Igår cyklade jag och Melinda till Ö&B och handlade lite saker och sen hem igen. Åt lunch och sedan somnade jag för jag var ap trött.
Vaknade omkring 16 tiden och bestämde mig för att åka iväg till Maxi och handla mat och det gick bra. Kom hem omkring 18 och ställde mig och gjorde mat + lite jordgubbar som efterrätt.
 
 
 
Idag ska jag om ett litet tag ner till stan för att se om jag hittar det jag behöver här hemma. Men ska väl inte hoppas på för mycket.
Lite senare på eftermiddagen så ska jag till Johan c/o och grilla, umgås och sen hem igen.
 
Nu är det inte många dagar kvar tills jag får sovsällskap igen.
Ingen semester har jag i sommar från jobet, men jag tar min semester lite senare då resan blev bokad i aug/sep.
Men att jobba hindrar mig inte från att ha lite roligt på min fritid.
På fredag är det ett äventyr vi ska göra och så nästa äventyr blir fredagen efter.
Mer om det kommer ev senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se