17 mars 2014

Jag började min praktik i torsdags och det har gått bra. Idag så åkte älsklingen hem medans jag var på min praktik, det var inte speciellt kul. Men han gjorde mig sällskap dit på morgonen och så kom han tillbaka när jag hade min lunchrast.
Efter praktiken så gick jag ner till gymmet som ligger mitt på stan och var där i ca 45 min.
Efter det var det bara att gå hem de ca 2.5 km det är hem från stan.
När jag kom hem så var det såååååååå tomt och tyst. Såg i köket en jätte söt lapp som var till mig. Därav tar jag bort endel av det (privat).
 
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se