9 mars 2015

Idag skulle jag egentligen börjat min praktik, men eftersom jag är magsjuk eller har maginfluensa så skippar jag det. Ringde imorse och sa som det var och att jag skulle höra av mig när jag var på benen igen. Förmodligen så var det pga kyckligen vi åt i lördags för både jag och älsklingen blev dåliga, fast jag tog mest skada. Jag har varit sängliggandes (detta skrivs nu i efterhand när jag är frisk).
 
Gott var det, Hemagjorda kycklig nuggets. Men vet inte hur lång tid det kommer att ta innan jag vågar äta kyckling igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se