15 maj 2015

Började min dag med att börja tillaga cheesecake och lät den stå i ugnen i ca 40 min och så kokade jag ihop lite hallon som jag skulle ha på. Det blev jätte gott (även fast den blev lite bränt på toppen och väldigt tunn).
 
 
När jag låg och vilade efter jag hade ätit upp min potion så ringde mamma och fråga om jag skulle med till ikea.
Ca 30 min är vi på väg. Det var rätt lugnt på vägen idag, men när vi kom fram till DollarStore så vardet dessvärre inte så lugnt längre. Det var rätt mycket folk där.
Efter DollarStore körde jag till ikea och så gick vi in där och handlade det vi skulle (massor av ljus) och lite annat. Tog en tur till TGR och handlade en liten onödig sak skulle många tycka men inte jag.
Det sista vi gjorde var in på CityGross och handlade lite där innan det var dags att köra hem. Men på¨vägen hem kom mamma på att hon ville kolla på kossorna så hon sa till mig att svänga av. Blyga kossor, men söta var dom.
Kom hem omkring 18.30 och tur var väl det för min tväöttstugetid började kl 19.00
.
 
Massor av ljus och massa vin drickande i sommar med älsklingen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se