17 maj 2015

Idag vakande jag omkring 7.45 och började min dag med frukost och sedan dess har jag städat en massa och lagt alla papper som bara låg och "skräpa" iordning.
Jag har även hunnit kolla lite på en film som jag bröjade på häromdagen, har fortfarande ca 40 min kvar på filmen.
 
Idag är det min sista lediga dag så jag får väl ta vara på den och absolut inte göra ett piss.
Imogon blir det upp tidigt vilket betyder att det blir sängen tidigt ikväll.
 
Igår var jag och mamma hos Johan c/o och grillade och umgicks med alla. Mamma satt och höl på med (se bild) medan vi andra åt för hon hade redan ätit.
 
Fast denna gjorde jag. Passar perfekt till nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se