23 maj 2015

Vakna tidigt på en lördag för ska skjutsa mamma till jobbet och sedan låna hennes bil över dagen.
Vi började med att åka till Västerås och äta lite Brunch på IKEA. Men när vi kom till parkeringen så snubblar jag öven en onödig gatkant som egentligen inte borde vara där och gör världens vurpa ner på marken. Måste sett väldigt kul ut.
Älsklingen sprang fram till mig och försökte hjälpa mig upp, men de sket väl jag i för det enda jag brydde mig om var min väska och telefon som flög. Och så hade det precis börja regna så jag ville bara iväg till under tak.
 
När vi väl stod under btak kunde jag skratta åt det hela för det måste sett väldigt roligt utnär jag ramla.
 
Nu känner jag mig handikappad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se