5 maj 2015

Idag var jag på info möte och det var väl helt okej. Mycket viste jag redan om men endel saker var bra att veta osv. Efter det gick jag som vanligt till jobbet och jobbade resten av dagen med huvudvärk. Kom hem omkring 15.50 och gick och la mig direkt för att vila bort värken. Men efter 1 timme utan att det blev bättre gav jag upp. Hungrig var jag också, men kände inte för att laga någon mat så jag tog lite kwark och lite keso och tillbaka till sängen.
Omkring 20.00 fick jag nog och tog ytterligare 2 värktabletter till och en liten annan halv tablett. Lyckades somna ganska direkt och vaknade nyss (23.26) och värken var borta, så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se