30 nov 2015

Idag fick jag ett missat samtal när jag var på jobbet och jag såg det inte långt efter jag fått missat samtal. Jag kollade upp numret och det visade sig vara City Gross som hade försökt ringa mig.
Jag ringer tillbaka och försöker få prata med rätt person, och när jag väl fick prata med rätt person så berättar hon att jag VANN Nivea tävlingen.
 
Hon frågar då när jag kan komma och hämta upp den, och jag svarar då att jag måste först se om jag kan få skjuts och ifall de kunde hålla min vinst tills på torsdag. Det gick jätte bra.
 
Hörde av mig till mamma om ifall jag kunde åka till Västerås för att hämta min vinst.
Det gick bra att vi åkte samma dag.
Passade även på att hoppa in på ikea för att handla hem lite ljus (det behövdes tyckte jag).
 
Ljusen jag köpte på ikea.
 
Min vinst. det kom med en rund lila väska också (synd en bit av den nere i hörnet).
 
Min mamma är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se