6 nov 2015

Denna snygga (han till vänster alltså) blev jag lite kär i när jag var på City Gross i Västerås och handlade med mamma. Vi var även på ikea.
Jag såg att City Gross hade en tävling med Nivea (skriv en motivering till varför du ska vinna) så jag frågade mamma om lite tips på vad jag skulle skriva så kom hon på världens bästa grej.
Hoppas jag nu vinner.
 
För om man tänker på det... Hur många är det som egentligen lägger ner energi på att fylla i och vara med och tävla?
Hur många är det som bara tittar och tänker att de borde tävla men som struntar i det? För de tänker att de ändå inte vinner nått.
Hur många är det som bara går förbi?
Tävlar man inte så vinner man inget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se