1 april 2016

Idag vaknade jag i skaplig tid för jag hade en del saker att göra idag.
Vid 11 åkte jag ner till stan för jag skulle skriva på lite papper. När det var klart gick jag hem till Jenny och drack litei kaffe och smasnackade lite tills hon skulle iväg. Då gick jag hem till mamma och så tog hon och jag en promenad till verkstar'n för att hämta bilen som var inne. Efter det åkte vi till ÖB (där träffade vi mormor och morfar) och sen åkte vi till Netto.
VI svängde förbi moster en stund (som inte blev en stund utan det blir någon timme) och tittade på den söta valpen de köpt.
 
Jag kom väl hem vid 19 tiden och var då dags att ta något att äta och sen har jag suttit i telefon med älsklingen hela kvällen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se