23 nov 2015

Idag var jag sjuk från jobbet.
Hade dock ett ärende utanför hemmet på morgonen och när jag var klar med det så tog jag en promenix till stan och stötte på mammas granne. Hon stod och prata i telefon, men jag väntade glatt tills hon hade lagt på luren.
Då sa jag till henne att jag har något att berätta och hon blev så jätte glad så hon nästan skrek. Och sen så bjöd hon mig på Brunch.
Efter det så stötte jag på Alexandra och följde med henne hem på en kopp kaffe som jag halft spillde ut. Är man sjuk så är man.
 
Imorgon blir det iaf jobet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se