7 feb 2016

Idag tog jag med mig Alexandra och åkte iväg till Rusta för att handla lite saker. Efter det så åkte vi till MAxi och sen Netto. På netto hittade jag ett sett med toaborste, tvålpump och en sak till som jag köpte. För jag behövde, eller kände för att köpa nytt.
Åkte hem efter det och lämna av mina saker och sen tillbaka till Alexandra.
Åkte hem sen på kvällen med 2st nygamla krukväxter som hon inte ville ha längre. Passar väl på att ställa de i fönstret hemma hos mig.
 
 
 
 
Dags att sova nu för imorgon blir det tillbaka till jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se