11 mars 2016

Jobbat nästan som vanligt igår. Började 7 som vanligt men slutade halv 12 för jag skulle iväg till jobbmässan som började kl 12.
Var meningen att jag skulle gå med en vän, men hon var sjuk (trist) så jag gick dit själv.
När jag står i kön så hör jag en välbekant röst och slår då följe med denna roliga person.
Mitt från ingenstans kommer en annan person smygandes fram och buhu, det var min kära mor (och hon som hade sagt att hon ej skulle ha tid att gå dit).
 
Vi fortsätter att gå runt där i Munktellarenan tills vi är klara för att åka till Västerås.
Sista bussen hem från Västerås gick 17.00 så vi tog den hem.
 
På vägen hem så hoppade jag in på ica och handlade lite saker och sen hem och äta något.
 
Det bliev sängen ganska tidigt, tror klockan var omkring 19.30-20.00 eller nått sånt och jag somnade som en stock och sov hela natten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se