14 mars 2016

Jobbade som vanligt idag. På kvällen skulle jag tvätta, men så ringde Alexandra och fråga om jag skulle med till Maxi.
Visst, sa jag. Bara jag är hemma igen innan kl 21.00 för då stänger tvättstugan och efter det kan jag ej komma åt min tvätt.
"Inga problem" sa hon.
5 jävla minuter efter 21.00 kom jag hem och självklart kom jag inte åt min tvätt. Men som tur var så hade var tvätt tiden kl 7.00 ledig imorgon så jag bokade den. Tur då att jag ändrat mina jobb tider så jagjobbar kväll tisdag och onsdag.
 
Fruktsallad som jag åt på kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se