19 mars 2016

Igår hade jag huvudvärk nästan hela dagen, men mot kvällen försvann den. Tur var väl det för mamma hade fråga mig om jag ville med till Pitcher's. Hon kom och plocka upp mig ca 22.00 och sen hem till henne en sväng. Åkte ner till Pitcher's och efter en stund så anslöt sig Anna och vi hade hur kul som helst. Stannade tills de stängde. Tiden bara flög iväg för vi hade det hur kul som helst.
 
Idag ska jag bara ta det lugnt. Tänkte väl mest ligga i soffan och kolla på Desperate Housewives. Har inte många avsnitt kvar på säsong 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se