31 mars 2016

Igår skulle en person komma hem till mig medan jag var på jobbet för att titta runt lite. Men när jag kom hem från jobbet såg det precis ut som vanligt här. Tänkte inte mer på det så jag gick och la mig en stund eftersom jag ska jobba kvälls pass ikväll (tänkte vila en stund så jag var vaken längre så jag sover längre imorgon så jag orkar med kvällspass).
 
När jag vaknade från min lilla vila vid 18 tiden så har jag ett missat samtal och ett email från denne person. I emailet stod det att det hade blivit en miss osv.
Jag skickade ett email tillbaka, eftersom klockan var så mycket så skulle hon ändå inte svara om jag ringde.
 
Idag när jag vaknade så ringde jag för att kolla om hon hade läst mitt email och det hade hon. Så istället för att komma igår som blev en total miss så kom hon idag kl 10. Allt gick bra så imorgon är allt klart.
Bara 2 månader kvar nu.
*JAG ÄR GLAD*
 
Snart ska jag iväg till jobbet och jobba sista dagen för denna månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se