11 maj 2016

Igår tog jag en liten promenix ner på stan för at fixa mina fransar igen. Vädret var hur skönt som helst. Efter jag var klar gick jag hem till Alexandra och hängde där tills klocksn blev jätte sent. Fick skjuts av henne hem eftersom klockan hade blivit så sent, jätte snällt av henne.
 
Idag har jag solat och nästan direkt efter det så kom mamma och hämta upp mig så åkte vi iväg till Rusta för jag skulle köpa mer kartonger, men det gjorde jag inte. Tror helt ärligt att jag inte behöver mer än de 20st jag köpt tidigare. Efter det körde jag till Jula och kollade runt där för jag behövde mera glödlampor.
Efter det körde vi till olika matbutiker sen direkt hem till mamma och träffade då på hennes grannar och stod och pratade där en stund och så kom vi alla överrens om att grilla ute på gården. Men då skulle mammas grannar behöva åka och handla mat först. Så jag fick bilnyckeln i handen och blev beordrad att köra bilen.
Eftersom jag ska låna bilen om ca 3 veckor så kan det ju vara lite bra att veta hur den kör.
 
Efter vi grillat klart åkte jag och mamma till mormor och morfar och hälsa på en stund och de bjöd på hemmagjord smörgåstårta. Åhh vad god den var, så jag fick receptet på den. Synd bara att älsklingen inte kan äta skaldjur så kan ej göra den till han. Men jag kan nog göra någon annan form av smörgåstårta till han. Vi får helt enkelt se hur det blir med det.
 
Körde sedan hem mig själv, väl hemme så tog mamma över och körde hem sig själv.
 
 
Fick denna av mamma idag för hon hade varit iväg till Ullared och handlat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se