13 maj 2016

Fredagen den 13 började väl jätte bra för min del.
Jag sitter hemma och tar det lugnt, får ett samtal 10.13 som påminner mig om att jag hade en soltid kl 10.00.
Ber så hemst mycket om ursäkt och frågar om jag kunde komma direkt (tar ca 2-3 minuter att gå) och det var inga problem.
När jag kommer dit så ber jag om ursäkt igen och skylle lite skämtsamt på att det är fredagen den 13.
 
Lite senare på dagen fick jag meddelande från mamma att jag skulle befinna mig på ett ställe kl 14.00 för jag och bror skulle bli hämtade. Jag börjar gå hemifrån ca 13.45 och just när jag kliver ut genom porten så känner jag att det duggar lite lätt och jag har bara tshirt på mig, men jag fortsatte att gå. När jag nästan var framma började det regna ännu mer och jag var helt blöt när jag kom fram.
Mamma ringer och säger att av okänd anledning i trafiken så blir hon lite försenad.
Efter en liten stund kommer mamma och jag sätter mig i baksätet och bror bakom ratten.
Han var jätte duktig på att köra. Det kommer att gå jätte bra för han känner jag på mig.
 
Jag och bror skämtade lite om att mamma aldrig numera får köra sin egen bil, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se