17 maj 2016

Jag har varit i flera butiker där de säljer kaffe (och massa annat skit) men jag har inte gittat några "pads" till kaffemaskinen, så jag börjar seriöst tro att det inte finns att köpa i normala butiker.
Hittade dock en hemsida som säljer och just nu så var påsarna billigare än normalt. Så då passade jag på att skicka efter 5st påsar så har jag ett tag framförver.
Jag beställde domför 5 dagar sedan. Jag tycker ändå att frakten gick snabbt med tanke på att det skickades från Danmark och att det har varit helg.
 
 
När jag öppnat paketet så ser jag att de även skickat med 2st provsmak på Oreo.
Garanterat att jag kommer att beställa därifrån igen när det är dags för nytt kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se