27 maj 2016

Nu är det i slutet av maj (uppenbart?) och det är inte alls lång tid kvar tills jag flyttar ut från denna "hemska" lägenhet.
Lägenheten är väl i sig inget större fel på. Men denna lgh var ändå bara en "nödlösning" för drygt 3 år sedan.
Grannarna däremot har väl inte vara de bästa, men det kunde absolut varit värre.
 
Igår var jag på stan med Ingrid och hennes dotter en stund och stötte på en kollega som sa till mig att komma förbi jobbet för att få veta mitt schema under sommaren. Så gick väl hemifrån vid halv 18 och stannade kvar tills klockan var ca 20. Fick med mig mitt preliminära schema hem. Det såg bra ut förutom 1 dag som jag skulle behöva byta bort (det kommer att ordna sig, bara man är ute i god tid).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se