4 maj 2016

Idag har jag inte gjort så jätte mycket förutom att jag var på Bemanningen för "utbildning" och sedan skrev på papper för jobb i sommar.
Jag tog en promenad dit men jag tog bussen hem, för jag blev trött. Jag trodde inte att jag skulle behlva sitta där i 3 timmar och anstränga mig för att höra. Men det gick rätt så bra ändå.
 
På fredag ska jag tillbaka till vårdcentralen och då ska läkaren titta på mina öron för att se om det blivit bättre efter jag var där i måndags. Jag hoppas på det och att jag snart kan höra normalt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se