6 maj 2016

Jag hade tid hos vårdcentralen kl 14.00. Jag kom väl dit ca 5 minuter innan och satt och vänta till SSK kom och ropa upp mitt namn. Hon tittade och det såg mycket bättre ut än i måndags. Så hon gick och pratade med läkaren som ej hade tid just då för han hade fått ett akut ärende. Så jag fick gå hem (de få meter hem) och komma tillbaka vid 16 tiden.
Läkaren tittade i öronen och frågade skämsamt hur vi skulle ta bort dom: "med kniv eller yxa?"
"Med en slö såg" svarade jag, haha.
Han bestämde sig för att mina öron behövde en rejäl spolning.
 
Efter allt var klart kunde jag höra PERFEKT (enligt mig själv, eftersom jag knappt hört nått under ca 3 veckors tid).
Jag fick nästan ont i öronen för hur högt allt var.
Suget till fläkten i köket var på när jag kom hem och det lät jätte högt. Att spola vatten gjorde ont.
Jag höll på o hoppa upp i taken av rädsla när jag startade tvn. Jag hade alltså haft volym 13-15, och jag var tvungen att sänka till 5-7 som jag normalt brukar ha. Då kan man ju tänka sig hur dåligt jag hörde innan spolningen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se